Stackars Pelle!

Jag måste bara berätta att jag är arg, min pappa var ute och gick med vår hund förut idag, och plötsligt så hoppade en hund över staketet från trädgården som pappa gick förbi, vår hund Pelle blev plötsligt biten i tassen och pappa bar uppe pelle fort i famnen, men hunden hoppade upp och bet pappa och sedan Pelle i tassen igen, och hänge kvar i stackars Pelles tass. Ägaren till hunden började att skälla på pappa eftersom att han inte behövde ha gått där, men hallå? det är en allmän plats och alla får gå där och hur ofta händer det att en hund hoppar över staketet och biter en?
Stackars lilla Pelle, om det inte har blivit bättre tills imon så får vi åka till veterineren.
usch dumma hund, och ägaren får ju ha bättre koll.
Kramar Nettan!
 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag tycker synd om både din hund och din pappa! Hoppas att de blir bra :) Vilken j**la ägare :O Så kan man ju inte säga? Herregud :O

Puss <3

2009-06-21 @ 15:24:42
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0