Jag älskar dig Emma!


Idag så gav Emma mig ett jättefint halsband som hon hade gjort själv på dagiset:), *hihi*.
Så himla gulligt, så jag har gått omkring med detta på mig nu för det är ju självklart vem gör inte det?.
Hur ful igentligen saken är så är den ju fin när man får den utav små barn, dem barnen som står en nära.
Emma du är för söt:).


Emma
Du är en söt liten prick, liten och söt men ändå så betydelsefull
du är liten men jag hoppas att du förstår ändå hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig
för var dag om går så växer banden imellan oss starkare och starkare
och för var dag som går så betyder du mer för mig
både du och jag har tillsammans gått igenom jobbiga saker, utan att du inte alltid förstår det själv
när allt har känns jobbigt och tungt så har jag bara velat var med dig och Hilma för att ni är just nu ljuset i mitt liv
och utav er så mår jag bra, ni är min medecin och utan er så klarar jag inget
du är en liten ängel som har kommit ner till denna jord för att beskydda oss för eländen och sorg
du är busig ibland, rätt ofta men så är det ju när man är barn, ett perfekt litet barn
perfekt med mycket glädje,skratt och hopp men du har också ledsamhet,tårar och sorg men när man har allt detta så blir man perfekt för alla måste ha lite av varje och det har du.
JAG ÄLSKAR DIG
EMMA Felicia Marie Roos
You are in my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0