Öland!

Har inte skrivit på några dagar men som sagt, har haft fullt upp med allt just ju.
I fredags så slutade lilla jag nian:), så jag har festat i två dagar, det var jättekul och att umghås med alla kompisarna och så var jättekul, och så var det skönt att komma in på andra "banor" (andra tankar), Magnus är alltid med mig och det ar inte tagit så lång tid så jag är fortfarande i sorg men det känns bra att "minska" på den ibland.

Tack Fröviskolan för alla dessa tre år, dem tre åren jag fick lära att känna en massa underbara personer som såklart kommer att finnas kvar.


Nu är jag på Öland, mamma och jag är här med husvagnen det är jättemysigt, precis intill oss är havet och på andra sidan är det affärer och resturanger o.s.v.
Jag tänkte lite innan, Magnus har inte fått uppleva min 16 födelsedag, det är mycket han har missat det är det som är så jobbigt men jag hoppas att han kan se oss så att han inte har missat något, att han sitter på ett moln över oss och kollar ner och ser allt vi gör, här nere på jorden, att han får uppleva allt vi upplever.
Jag vill så gjärna ha dig tillbaks, kan dem inte göra ett undantag och skicka tillbaka dig till oss?
Men Magnus, jag ska leva mitt liv delvis ditt liv, jag ska leva för dig Magnus.
Kramar Nettan!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0