Mina sötnosar!



Hilmas och Emma när dem sitter i bilen när vi är i Oskarshamn, idag har Kristina köpt the sims 3:), så det har jag spelat det är jätteroligt men det blir roligare när man har fixat fuskkoderna :).

Idag är jag 16 år och en dag hihi:).
För övrigt känns allt bra förutom att jag saknar Magnus extremt mycket, som vanligt så klart.
Jag saknar honom hela tiden men ibland så saknar jag honom lite extra mycket, härom natten så saknade jag honom så mycket så att jag inte kunde somna och låg bara och grät, så är det rätt ofta, oftast är det när man har gjort något specielt spom tex varit i minneslunden eller pratat om honom specielt mycket.
Jag saknar jag saknar jag saknar
dig Magnus, extremt mycket.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0