De hade tur men dock inte vi!

Imorgon kommer jag hem, det har varit roligt här och skönt att komma bort ett tag och andas in ny luft.
Men det ska bli roligt att få komma hem igen till vännerna, Kristina och barnen, jag saknar dem något så grymt mycket, min lilla Emma och min lilla Hilma:).

Saknar er och Kristina:)

För 3 månader sedan en onsdags natt kom änglarna och ropade ditt namn, dem tog dig med sig bakom himmlens portar, dem tog dig ifrån oss långt långt här ifrån.
Det gick fort när du försvann, men tiden efter går dock inte lika snabbt.
Änglarna firade hela Onsdagsnatten att du var tillbaka, medan vi sörjde hela natten att du var borta.
Jag förstår att de blev glada att få dig tillbaka, vem skulle inte bli det? du hade varit en lång tid hos änglarna innan du mötte jorden och oss, under den tiden sörjde änglarna att du var borta ifrån dem, men att sedan att ha en sådan tur att få dig tillbaka så snabbt igen var ju bara bra för dem. För oss är det fruktansvärt och vi har dock ingen tur att få dig tillbaks igen.
Tur för änglarna men dock ingen tur för oss.
Jag älskar dig Magnus
Kramar Nettan!

Saknar dig


Kommentarer
Postat av: Nole

Tack för gratulationen.

2009-07-01 @ 00:11:44
Postat av: carin { fotoblogg }

aww<3

2009-07-08 @ 11:21:34
URL: http://paonpinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0