Dagen i helhet!

Dagen började med att jag & Hilma vaknade vid 10 i 9 (Hilma sov hos mig från fredag till lördag), sedan så duschade vi och åt en god frukost med mamma och pappa (mina föräldrar).
Sedan så följde vi med mamma och gjorde några ärenden och sedan gick jag hem med Hilma till Kristina och dom för att vi skulle åka till kalmar och det var tyvärr fullt i bilen, så jag lämnade henne sedan så åkte mamma,pappa,Marcus,Louise och jag till Kalmar och gick på Ikea och jag hittade en massa roliga saker, som en lampa ett påslakan och mycket mer.
Efter shoppandet på Ikea bestämd vi oss för att gå och äta på China, riktigt gott och jag åt "Biff med bambuskott och ris" och ett glas ramlösa citrus=).
Efter den goda maten så åkte vi hem, och hemma så städade jag mitt rum och la i det nya påslakanet och fixade den nya lampan med mera=).
Framåt kvällen så gick mamma och jag till macken och var där ett tag och vid 8 snåret så kom Elin och Fred in på macken så då var jag ju bara tvungen att prata med dom=),
och sedan gick vi ut och stod där ett tag och pratade och bestämde oss tillslut att gå hem till Elin medan mamma gick hem (hon skulle sedan  till några kompisar) så jag, Elin och Fred gick hem till Elin och där satt vi och pratade och skrattade för fulla munnar.
Efter ett tag med prat och skratt kom vi på att filmen "Rocksystrar" var på tv 4 så då paxade vi oss vars en plats i sängen och låg och kollade på den roliga filmen=).
Elin och Fred följde mig sedan hem vid typ 24:15.
Det blev en lyckad dag samt kväll=)
Kramar Nettan!

Hilma innan vi ska sova=).

Bebis<3

Älskade unge<3

Puss på dej sötaste<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0