Jag och min snoriga näsa!

Hejsan
idag har det varit en bra torsdag som det brukar´vara (är alltid lika roligt i skolan på torsdagar), fast idag var det faktist roligt men är jätte förkyld så det har varit ganska jobbigt, för min näsa rinner hela tiden och har haft feber idag med (har nog det nu oxå). Ganska jobbigt att ha lektion och näsan rinner hela tiden samt att det känndes som att jag skulle brinna upp (hade feber).
klockan halv 9 till klockan 11.30 har vi nationella i engelska imorgon (så det är hela min skoldag imorgon för slutar ju klockan 11.30 på fredagar), så jag ska gå imorgon i alla fall om jag är jätte förkyld=).
Men jag får väl ta att göra lite nytta med min snoriga näsa och min varma pappa=).
(Är på mammas jobb idag med och stör hihi.)
Kramar Nettan!

Min söta Klemman=)
  (Gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0