Migrän!

Gick till skolan idag fast jag hade/har migrän (har haft det sen igår) men på lektionerna orkade jag typ inte göra något alls, ibland gick det bra men ibland kom migränanfallen och min vänstra del av huvudet samt örat och ögat kändes som att det skulle spricka, så ont det gjorde.
Så klockan kvart i elva så hämtade mamma mig (John var ändås hos doktorn i närheten) så mamma och Hanna hämtade mig och vi åkte och handlade sedan hämtade vi John och vi åkte till apoteket och köpte "Eezeneo" mot migrän samt "Pronaxen" (som är bra att ha hemma).
Jaja orkar inte skriva mer nu har så grymt ont i huvudet och illamåendet är på högsta nivå=(.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0