Elin & Jag såklart!

Äntligen hemma får man väl skriva, hihi=).
Nu är man då hemma från skolan och idag har det varit en ganska rolig dag ihop med mina kompisar=).

Har messat (sms:at) en hel del med Elin idag på rasten samt lektionstid hihi=), vi messade om allt möjligt och sedan så satt vi på bussen påväg hem och snacka en massa om vi 3 skulle hitta på något i helgen (Elin,Fred,jag) så har pratat en hel del om det.
Idag gick jag av vid macken pågrund av att Elin ville det (hon skulle lämna en sak till någon där) så jag hängde på, halv vägs hemma så kommer jag på att jag kunde ha lånat en film på macken så Elin och jag vändar och jag lånar med mig "High school musical 3" (får se om den är så bra som dom andra två=)). Sedan går vi från macken belåtna och glada och såklart pratglada som vanligt.

Snart är maten klar och idag är det "spagetti" och "köttfärssås" mums=)
Kramar Nettan!

♥Som alltid är du sötast Hilma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0