Bebis sover hos mig!

Hej
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag var jätte trött i morse när mamma väckte mig, klockan 4 i morse vaknade jag av att jag hade extremt ont i magen och går på toaletten och får näsblod utan någon anledning och det håller på en bra stund men till sist får jag gå och lägga mig och bli väckt klockan 06.30.
Men imorgon har jag studiedag riktigt skönt så i dag sover Hilma hos mig tills imorgon=).
Nu har Hilma ätit kvällsmat och sitter nu och leker barbie medan jag skriver och snart ska jag gå upp och lägga henne och själv ska jag kanske se på en film sen.
Nu sitter Hilma och pratar i "telefon" en leksakstelefon som hon sitter och babblar i hihi riktigt gulligt:).
Kramar Nettan!

Hilma pratar i "telefon" =).

Hilma bustroll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0