En lyckad dag samt kväll!

Igår hann man då inte med att skriva för jag hade fullt upp med en massa annat, från fredag till lördag sov Hilma hos mig så på lördags morgonen sov Hilma jätte djupt så medan hon sov duschade jag och sedan så vaknade Hilma så då åt vi frukostoch sedan när vi hade fixat iåning oss så åkte mamma,Marcus,Louise,Hilma och jag till Kalmar och handlade först gick mamma,Marcus och Louise in på Axfood och handlade till macken och sedan så åkte vi till baronen och jag prövade byxor inne på JC medan Hilma tyckte det var jätte roligt att springa in och ut igenom provrummet där jag bytte om.När jag hade
prövat en hel del med byxor så hittade jag äntligen dom jag ville ha, ett par replay jeans för 1000 kr.
Medan dom sydde upp mina byxor så sprang jag och letade toalett ihop med Hilma för att hon hade gjort i blöjan,sedan när jag hade bytt på henne så gick vi och hämtade byxorna dom hade sytt upp åt mig.
Efter allt detta gick vi alla in på coop och handlade mat och köpte en pyjamas till Hilma=).
När vi sedan var hemma i Ruda åkte vi och släppte av Hilma hemma hos sig och vi åkte vidare hem och där åt vi en god middag och efter det fixade jag iåning mig för fullt för sedan så skjutsade Marcus mig och mamma och Louise följde med,han skjutsade mig till Aboda där en kompis bor hon hade fyllt 17 år i veckan
så hon hade fest. Först så spelade jag flipper spel som dom hade och jag spelade ihop med Elin några gånger och sedan spelade jag ihop med Fred.
Efter att vi hade spelat och pratat och bara umgåts ett tag så åt vi tacos och bytte sedan om till badkläder för att vi skulle bada i en badtunna dom hade på trädgården.
Vi kände många gånger om det var varmt och vattnet lurades det var varmt på ytan men inte på botten men sedan var det jätte varmt och alla vi badade, det blev ganska trångt för vi var typ 9 stycken (en fotade) som badade i den lilla badtunnan, men det var riktigt roligt och riktigt varmt för när man är så många stiger ju varmen desto mer.
Efter badet så åkte vi ut till en stuga (som Annies föräldrar äger) och där spelade vi musik och pratade för fulla munnar sedan spelade vi "sanning eller konsekvens den elaka versionen" det var jätte roligt men tråkigt var det att inte alla ville vara med, men det var roligt ändå fast en hel del sjuka frågor var det ju (det var kort vi spelade så när man snurrade flaskan och den kom på en så fick man välja sanning eller konsekvens och tog man sanning kunde det stå något man skulle svara på eller "gruppen bestämmer" och tog man konsekvens fick man göra något dumt och där kunde det också stå "gruppen bestämmer". Det kunde vara jätte sjuka saker som till exempel på konsekvens "ta av dig till underkläderna och smörj in dig med bodyloution sakta" sådana saker sa vi att vi skippade hehe=).
Men det hände andra roliga saker som att Elin fick att hon skulle måla läppstift på den som satt mitt emot henne med ögonbindel på så det var Fred som fick bli offret hihi=).
När vi hade spelat klart spelet och pratat en massa så ringde jag till mamma att dom kunde börja köra (det är en bit dit där jag var, och Kristina skulle hämta mig och mamma skulle följa med).
När dom sedan ringde att dom var framme så visste jag inte precis hur man kom ner där ifrån stugan till parkeringen ( man var tvungen att gå en liten bit ner från en backe och såvidare innan man kom ner till parkeringen) så en kille som hette Tony (vet inte exakt hur han stavas) var jätte gullig som följde med mig ner, tack=).
Det var en lyckad dag samt kväll men det var lite segt då och då på festen.

Idag får jag se vad denna dag ger mina bröder och deras flickvänner kommer i alla fall sen på middag.
Kramar Nettan!

Elin och Fred i annes soffa.

Elin=)

Freds och min telefon parar sig *fniss*, min telefon ligger överst så det blir Nokia barn;) hehe.

Elin målar läppstift på Fred med ögonbindel *fniss*

Sorry Fred men kände mig tvungen att visa hur snyggt Elin målade;)

Elin pratar med folket, hihi

Det roliga spelet:)

Elin och Mimmi



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det spelet verkar riktigt roligt, det f¨år man lägga i sin "önskelista".

2009-03-23 @ 16:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0