Min underbara Fredag!

Min dag började med att jag åkte till skolan och hade fyra lektioner (som jag alltid har på fredagar), sedan några minuter efter halv 12 (som jag slutade) kom mamma och hämtade mig, hon och jag åkte till macken och jag gick till Kristina medl familj och lämnade tillabaks en bilnycklen (mamma hade lånat kristinas bil till Högsby) och medan jag lämnade nycklarna så hälsa jag på Emma och Hilma.
Påväg hem så lånade jag med mig Hilma=).
När hon och jag kom hem till mig så satt jag på en film till Hilma "Spöket Laban" medan jag lagade mat (makaroner med falukorv och ägg) mums=).
Hilma åt jätte duktigt och mycket och under matens gång tjatade Hilma om att hon ville duscha.
Så efter den goda lunchen så duschade Hilma.
Efter att Hilma hade duschat var hon jätte mysig och ville bara kramas och sitta i knät, så vi la oss uppe i min säng och kollade på "Spöket Laban" och efter filmen gick Hilma och sa -Spöket laban är rolig.
 Nu har mamma, Hilma och jag varit och handlat, och jag har gjort mig en smoothie och mamma håller på med middagen och Hilma leker för fullt med "Barbie" här bredvid mig=).
Bamsekramar Nettan
& Hilma!

En ny duschad Hilma=)

Mina goda bär innan det blir smoothie=).

Jag!



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fina bilder och bra inlägg :)

2009-03-07 @ 22:39:39
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: nettan

Tack=)

2009-03-07 @ 23:43:14
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0