Snacka om snabb dag!

Stolt, idag har jag varit med på idrotten som inte händer för ofta, och idag var det redskap på schemat det var ganska kul men jag skulle ställa mig med huvudet mot  marken och ryggen mot väggen och ramlade såklart om kul och slog i huvudet och ryggen, det gjorde jätte ont så jag prövade på andra redskap istället, hihi.
 
Tyckte dagen i skolan idag gick väldigt fort, när vi hade den sista lektionen frågade jag Jessica vad vi hade efter denna lektionen och Jessica bara "alltså vi slutar efter denna lektionen" och jag bara "va gör vi, redan", haha snacka om att dagen gick snabbt.
 
Men nu ska jag sätta mig med läxor.
Kramar Nettan!

Sötnosen i barnvagnen=)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0