Svar på frågor!

                                                                                               
Tänkte svara på frågorna ni har ställt till mig, måste verkligen göra något annat ett tag och tänka i andra banor ett litet tag  så här kommer dom. Den mörka texten är frågan/frågorna och det andra är svaren.



Hur kommer det sig att du är med ett barn så ofta och älskar det jätte mycket fast det inte är ditt egna?

 *En väldigt svår fråga att svara på, jag lärde att känna Hilma när hon var 4 månader så hon och jag har bundit ett väldigt starkt band mellan oss så det är uppenbart att jag älskar henne så mycket.

Varför har du bara kort på barnet.Lev livet i stället och ta på dig mamma rollen när du har fått egna barn?
DU är ung en gång i livet då skall man bara leva.
Din ungdom kommer inte tillbaka,ta vara ¨på den.

*Jag har kort på Hilma (barnet) för att jag tycker hon är söt och jag älskar henne som mitt egna. 
Ja jag kan ju ta på mig mammarollen när jag har fått egna men det är ju mitt beslut om jag ha mammarollen eller inte för henne. Bara leva? vad ska man göra när man är ung då, bara sova? bara finnas till och inte göra något? jag älskar barn och tycker dom är jätte mysiga att vara med så det tycker jag är roligt att syssla med på fritiden. Jag har min ungdom och jag tycker jag har en väldigt bra en också!

Först trodde jag att barnet du har på bild var ditt egna men så var det ju inte inte men jag tycker du verkar vara helt underbar med barn och du kommer nog att bli en underbar mamma när du får egna barn.
* Detta var ju inte direkt en fråga men ett jätte gulligt inlägg, tack så jätte mycket jag har själv sagt till mig själv att jag kommer att bli den bästa mamman i världen när jag får egna barn.



Klart man ska leva livet när man är ungdom men alla har ju olika uppfattningar om vad som är roligt här i livet. Jag tycker att hon verkar ta vara på sin ungdom medan hon är med ett barn väldigt ofta, hon har ju många bilder och skrivit mycket om att hon är med sina kompisar.
Tycker du tar vara på den jätte bra ala har ju olika intressen.

* Tack jag håller med dig till fullo alla har olika uppfatningar om vad som är roligt och jag tycker det är roligt att vara med barn.



Vad gillar du att göra på din fritid, mer än Hilma?

*Hilma är ju mycket av min fritid men jag gillar också att vara med min familj som besår av mamma,pappa och mina två underbara bröder, kompisar är också en stor del av min fritid.



Du brukar ha kort på Burberry, men det har du inte längre. Gillar du inte märken längre?

*Jo det gör jag och jag har massor utav prylar av Burberry och märket Burberry på en massa saker som skor,strumpor,bikinis,påsar,askar,shjol,tröjor och mycket mera.



Vad är Hilma till dig?

*Hilma är en stor del utav mitt liv och har en väldigt stor betydelse utav mitt liv också, men hon är ingen släkting eler något sådant men hon är en väldigt stor del av mitt liv ska jag bara säga.



Hur kom det sig att du började blogga?
och hur länge har du kännt Hilma?

*Kristina började blogga om sitt liv efter branden och hon tjatade på att jag skulle skaffa en blogg så jag gjorde det men skrev aldrig för jag tyckte bloggen var så ful och tråkig, så jag skaffade en ny och Kristina hjälpte mig att fixa en snygg header så nu älskar jag min blogg och jag älskar att skriva ut om saker som har hänt både posetiva och negativa, det är jätte skönt och en bra terapi. Hilma har jag kännt sedan hon var 4 månader alltså mars 2007.



Vad tror du att du kommer att jobba med i framtiden?
och vad ska du söka till på gymnasiet eller vad har du sökt till?
Gillar du barn i allmänheten eller är det något specielt med Hilma?

*Jag tro jag kommer att jobba med barn kanske på dagis eller något sådant men i alla fall med barn tror jag. jag har sökt barn & fritids programmet.  Jag gillar barn i allmänheten vissa mindre och vissa bättre, och självklart är det något specielt med Hilma jag älskar henne som mitt egna barn så hon är det något specielt med men jag gillar alla barn fast mindre på vissa och mer på andra och Hilma står ju såklart på mer listan.



Tycker din blogg är jätte din.
Är själv en småbarns pappa men hur kommer det sig att du ängar så mycket tid ihop med ett barn som inte är ditt egna? Vill gärna få svar på den här frågan för att jag älskar ju såklart att vara med mina barn men skulle nog inte själv få för mig om jag nu inte hade egna barn, att vara med ett annat barn så mycket och behandla barnet som sitt egna, det krävs nog mycket för att känna barnet som sitt egna eller?
Tycker du verkar vara en toppen tjej och väldigt mogen för sin ålder som verkar vilja själv att vara med ett barn så otroligt mycket och det verkar som att du älskar henne till 100 % också.
Själv har min syster tonårs tjejer som gillar att låna våra barn ibland men dom tröttnar lätt och skulle aldrig ville ha "mammarollen" i en sådan ung ålder.
Men jag diggar dig =)!

*Tack så mycket. Jag vet faktist inte det är många som frågar men vi har kännt varandra så länge sen hon var så himla liten så vi har ju bundit ett specielt band i mellan oss. Klart det gör jag känner massa andra som har barn och jag tycker dom barnen är jätte söta och snälla och jag har varit barnvakt åt massa andra barn och så men jag känner inte det där speciella hos dom som jag gör hos Hilma, där känner jag nästan mamma känslor till henne. Jag älskar henne till 110 %. Tack så mycket.



Har du andra intressen än barnet?
Gör du på din fritid förutom barnet?
Kram!

* Ja det är klart jag har, är en annan som har frågat den frågan så den har jag redan svarat på.
Jag är med kompisar, är ofta hemma hos Kristina m familj och hälsar på och tar oftast dagen som den kommer.


Skulle vara stolt om jag hade ett sådant barn som dig som verkligen bryr sig om andra och tänker på andra i första hand i stället för sig själv (småbarn kommer ju i första hand så det gör hon nog för dig också och du verkar vara en toppen förebild för detta barn i alla fall om det inte är ditt egna).
Du kommer nog att skaffa barn i tidig ålder.
Kram!

*Självklart kommer Hilma i första hand när jag är med henne elle har henne. Det gör ju alla barn om man till exempel är barnvakt kommer ju dom barnen i första hand just då. Tack så jätte mcyket det värmer verkligen. Hehe måste bara säga att du inte var den första som har sagt det alla som känner mig vet att jag älskar barn och tror också att jag kommer att skaffa barn tidigt, en kompis tror att jag till och med har barn vid 18 års ålder och vissa andra tror 19 menb själv får jag se hur det blir med den saken.

Kanske missade någon fråga men Beatricejag svarar på din fråga här, jag vill gärna vara med dig någon dag men det har hänt väldigt mycket nu på sistone så jag får se men ha det bra.



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag förstår det :/ Men det är lugnt kompis! Vi kan hitta på något kul när det blir bättre =)

Puss<3

2009-03-27 @ 22:03:50
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice; Ahh det för vi göra puss<3

2009-03-28 @ 08:52:26
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Eliin

Nettan , jag tycker att vissa av frågorna vart helt sjuka , jag menar , det är jue ditt val , jag minns första gången du höll i Hilma , och du har älskat henne enda sen den dagen , jag tycker att folk inte behöver bry sig så mkt , för det är jue ditt liv , och om man umgås med en person och tar hand om den jätte mycket så är det klart att man till slut älskar den , på ett sätt , så detta kommer till alla som skrivit helt sjukt NI VET INTE VAD NETTAN OCH HILMA HAR TILLSAMMANS , NETTAN KÄNNER ATT HON ÄLSKAR HENNE PUNKT SLUT !

Puss på dig min lilla gullunge <33

2009-03-28 @ 16:45:33
URL: http://starstukk.blogspot.com
Postat av: Eliin

Nettan , jag tycker att vissa av frågorna vart helt sjuka , jag menar , det är jue ditt val , jag minns första gången du höll i Hilma , och du har älskat henne enda sen den dagen , jag tycker att folk inte behöver bry sig så mkt , för det är jue ditt liv , och om man umgås med en person och tar hand om den jätte mycket så är det klart att man till slut älskar den , på ett sätt , så detta kommer till alla som skrivit helt sjukt NI VET INTE VAD NETTAN OCH HILMA HAR TILLSAMMANS , NETTAN KÄNNER ATT HON ÄLSKAR HENNE PUNKT SLUT !

Puss på dig min lilla gullunge <33

2009-03-28 @ 16:46:01
URL: http://starstukk.blogspot.com
Postat av: Eliin-elle

Nettan , jag tycker att vissa av frågorna vart helt sjuka , jag menar , det är jue ditt val , jag minns första gången du höll i Hilma , och du har älskat henne enda sen den dagen , jag tycker att folk inte behöver bry sig så mkt , för det är jue ditt liv , och om man umgås med en person och tar hand om den jätte mycket så är det klart att man till slut älskar den , på ett sätt , så detta kommer till alla som skrivit helt sjukt NI VET INTE VAD NETTAN OCH HILMA HAR TILLSAMMANS , NETTAN KÄNNER ATT HON ÄLSKAR HENNE PUNKT SLUT !

Puss på dig min lilla gullunge <33

2009-03-28 @ 16:47:43
URL: http://starstukk.blogspot.com
Postat av: Fred

Jag tycker visa saker som en del har skrivt är helt konstiga, detär jue liksom upp till Nettan att avgöra hur mkt tid hon vill umgås med hilma, Hilma är jue trotts allt en stor del av nettens liv, hon har jue kännt henne väldigt länge och det är så att hilma är som nettans lilla gulleunge :) och det ser jag inget fel i att det är så :) för det är en bra förberedlese inför vuxen livet när man väl skaffar sitt/sina egna barn så back of alla ni som har komenterat helt crasy :S Det är nettans liv inte erat så vill hon ha en nära kontakt med Hilma så har hon det, eftersom att hon älskar henne så himla mkt, dom har umgåstts väldigt mkt och det är klart att man får en nära relation till henne då :) så som sagt Back of FFC :) Nettan är grym när det gäller att ta hand om Hilma :D

2009-03-28 @ 16:48:39
URL: http://Fredastare.blogspot.com
Postat av: Nettan

Fred; Naww tack värmer i hjärtat när jag läste ditt inkägg, och som sagt mitt liv mina val. Hehe vad bra att du tycker att jag tar hand om Hilma bra:)

2009-03-28 @ 23:21:58
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0