Kinamat och godis mums:)


Shit vad mätt jag är, nyss så åt mamma,pappa,Marcus och jag kina mat och alltid när man äter Kina mat så äter man örmycket så att man blir propp mätt och mår illa, inte bra det *hihi*.
Idag så har jag inte alls gjort mycket min dag började i alla fall med att jag sov länge idag och sedan dushade jag och fixade iåning mig, och gick ner till "punkten" där dom hade loppis idag:), så där har jag tillbringat mycket av min dag idag och sedan så åkte mamma,Marcus och jag ner till Oskarshamn mamma och Marcus skulle deklarera och medan dom ändå skulle göra det så köpte vi mat på Kina också, mums:).

Vid klockan 9 börjar söndags filmen på 4:an som vanligt, så det måste jag se:).

När mamma och pappa hade varit i Tyskland så hade dom köpt med godis hem till mig också, mums:), en stor påse med M&M och en stor toblerone white, bara gott godis:).

Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller år, den 3 juni såklart:), och då blir jag 16 *jippi* hehe.
Nu i Maj ska vi åka utomland också, så det händer massor utan roligt nu och jag längtar som bara den tills vi åker till värmen:).


Tiden går men inga spår ser vi utav dig.
Jag saknar dig så.
Vila i frid Magnus


Kommentarer
Postat av: vicke

På min sida så står det klart o tydligt att du inte får kopiera mina bilders adress, jag ber dig att spara ner dom och ladda upp dom själv. Du gör så att min sida blir slöare. Så ta bort alla mina bilder och ladda upp dom själv

Mvh

Vicke

2009-05-04 @ 14:03:41
URL: http://www.vicke.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0