Min dag igår!

Glömmde och hann inte att skriva igår, men jag ska ta igen idag och säga vad som hände igår:).
Det började med skola, och det var det friluftsdag *jippi*, och jag hade valt bild heldag, så Beatrice,Cindy och jag satt ute och målade och käkade godis och lyssnade på musik:), kan det bli bättre? hehe.
Vi 3 bestämmde också att vi ska ha tjejkväll nästa lördag (inte bestämt men vill jättegjärna) ska bli så kul om det nu blir:).
Jag var också barnvakt igår för att mamma och Kristina var på något på kvällen så jag ställde upp att vara barnvakt den stunden:), under den stunden så kollade jag på film "Yes Man" medan barnen sov:).

Detta var typ min dag igår, jag får se vad denna dagen ger:), vet verkligen inte vad jag ska göra, barnen ska till mormor och morfar och min mamma jobbar, hmm.
Jag får väl hitta på något, för något måste jag göra för sitter jag bara hemma mår jag oftast bara dåligt (tänker för mycket på Magnus då och saknaden blir allt större).

Ska i alla fall fixa iåning mig nu, hej då:)
Kramar Nettan!



Ted Gärdestad-Himlen är oskyldigt blå
Det går verkligen inte att lyssna på denna låten utan att fälla tårar och sakna, denna låten spelades på Magnus begravning, vår sista farväl.
Man tänker så mycket på den 17 april och Magnus när man hör denna låten (17 april=Vårt sista farväl)
Tänker på dig Magnus och saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Nästa lördag! :D Haha jag tror inte att Cindy får åka dit om jag ska vara ärlig ;)

I <3 you!

2009-05-21 @ 17:11:09
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice;Ja nästa lördag:) okej men vi kan ju hoppas, men fick du??.

Och jag dej kram.

2009-05-21 @ 18:37:00
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0