Mina charmtroll!

Idag efter skolan, så har det varit bus, bus och bus hehe:).
Kristina hämtade mig idag efter skolan och sedan så åkte vi och hämtade barnen på dagis, och som vanligt så skrek Emma "mamma,mamma" och hoppade upp i Kristinas famn, medan Hilma skrek "min Nett, min Nett" ohc hoppade upp i min famn:), hehe. Efter att vi hade hämtat dom så åkte vi till Mönsterås och gick in på Netto och handlade lite.
Idag så har Kristina varit på möte och jag har varit barnvakt en stund, en ganska tråkig stund för under dne stunden så skulle barnen sova, det är ju alltid lika tråkigt för det är ju alltid lika roligt att busa med mina små sötnosar:).

Mamma och jag håller på att fixa iåning Emma och Hilmas rum hemma hos oss, vi har ställt in Hilmas säng och ställt in leksaker, för imorgon kommer mina sötnosar och ska vara här över hela helgen:).

Vad trött jag är nu, ska snart gå och lägga mig men måste hjälpa mamma lite till först.
Kramar Nettan

Emma och Jag:)


Tänker på dig och saknar dig jätte mycket.
saknar och Älskar dig Magnus.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja :) hiih, gör du idag då?

Kramar

2009-05-15 @ 13:35:58
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej, men det är skönt att ta det lugnt med :)

Det blir en lugn kväll ikväll :D

kram Emma

2009-05-15 @ 14:46:11
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0