Minneslunden!


Våra ljus till Magnus, vår älskade och saknade Magnus.

Kristina i minneslunden hos vår älskade Magnus.

Jag i minneslunden hos vår älskade och saknade Magnus.


Det kändes rätt att vara i minneslunden hos Magnus idag, det kändes rofullt och man kände verkligen att Magnus var där, i vår närhet och  tröstade oss när våra kinder blev blöta av tårar och värmde oss när vi frös och rös av saknad.
Jag hoppas att ljusen lyser upp hela minneslunden nu så att du ser när det är som mörkast.
Jag och Kristina ska plantera blommor hos dig, för jag tyckte inte det var fint med det där "ogräset" det ska vara fint hos dig, det ska vara den vackraste platsen på jorden där du är.
Älskad och saknad lever du vidare med oss.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0