Du finns i våra hjärtan, men fattas i vår närvaro!


Dagar går och livet fortsätter, men utan dig.
Du finns i våra tankar du finns i våra hjärtan men i vår närvaro där fattas du.

Hur dåligt jag änn mår vissa dagar så fortsätter ju livet för det och det är bara att anpassa sig för det, ibland kan livsglädjen vara på topp men nu på senast så har den svävat mellan mitt i mellan och på botten.
Jag hade aldrig förlorat någon nära innan dig så nu när du gick bort så förstår jag hur hemskt det är att förlora någon, jag har ju vetat att det är hemkst att förlora någon och absolut inget roligt men man kan aldrig förklara riktigt hur det är och hur man känner innan man förlorar någon riktigt nära och mår så där hemkst, då fattar man verkligen hur det är.
 Hela tiden får jag upp bilder utav dig och massor utav minnen som saker vi har gjort tillsammans och saker vi har sagt och skrattat åt, så utan att tänka så kan jag säga något ordspråk som han nästan alltid sade och många gånger säger jag men så gjorde inte Magnus och ibland kan jag sitta och ibland när jag ser en sak som tex tacos så tänker jag på när vi åt tacos någon vecka innan han gick bort och massor utav sådanna saker fastnar och sitter där och flyger ofta ur mig också.

Magnus jag hoppas att du har det bra uppe himlen, och jag hoppas att du får långa sovmorgonar och frukost på sängen.
Vila i frid Magnus Olofsson
68-01-07 till 09-03-25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0