Hur jag än mår så vakar du över mig!

Jag har pyntat ett till ljus till dig Magnus, denna gången fick det bli med Ior på för att han var så söt och så var han ju också en ängel på bilden som dig.
Jag ska åka ut någon dag nu i veckan och tända mitt ljus i minneslunden åt dig, bara vara hos dig och tänka på alla fina minnen ihop som vi hann och dela,och vara där ute och få lite ny luft och energi, att orka med allt i denna värld, och för att orka allt så behöver jag komma ut till dig och få andas in ny frisk luft och nya tankar huvudet och allt som känns bra av att vara hos dig.
Jag saknar dig, nu är du nog en ängel och inte vilken som helst, en underbar ängel som är grymt saknad och älskad.

Jag känner ibland att livet är meningslöst och att allt bara är skit, men ibland så ser jag en ljusglimt och känner på mig att allt kommer att bli mycket bättre fast än att du är en ängel.
Jag känner ibland också på mig att jag vill göra så bra ifrån mig här på jorden, och verkligen leva livet och vara lycklig och glad här på jorden, sedan vill jag lämna jordlivet glad och lycklig för mitt liv på jorden och så ska jag vandra vidare till mitt nästa liv, uppe i himlen där vi kommer att träffas igen.

Var jag än är och hur jag än mår, så vakar du alltid över mig och finns där alltid för mig, jag ska kunna tänka på dig när jag mår som sämst och känna att du finns där.
Var inte orolig, jag klarar mig och du ska få se snart så kommer jag till dig,
SAKNADEN ÄR HEMSK EFTER MAGNUS.
Kramar Nettan!



Kommentarer
Postat av: malin

hej!

jag måste säga att du verkar vara en underbar tjej som hjälper en vän i den sits som kristina är i. det jag undrar bara är om det bara är du som är vän med familjen eller är det din familj med? vet egentligen inte varför jag frågar men varken i din eller i kristinas blogg läser man om någon vän i kristinas ålder, eller ja, någon vuxen och jag säger inte att du inte är ett stöd, men jag kan tänka mig att man ibland kanske behöver stöd från någon vuxen (o jag vet, låter jätteklantigt men jag hopaps du förstår hur jag menar o inte tar illa upp för det är inte alls meningen) kramar på dig

2009-05-12 @ 21:39:56
Postat av: malin

tack för ditt svar! bra att du inte tog illa upp o ja, Ling känner jag ju igen, då förstår jag vem det är :)

ha det bra!

kramar på er alla!

2009-05-13 @ 21:12:52
Postat av: Nettan

Malin;Hej.

Vad bra att jag kunde ge svar på dina frågor.

Ja jag ska försöka att ha det så bra som möjligt.

Kram.

2009-05-14 @ 17:41:00
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0