Mina dekorerade gravljus som jag snart ska göra!

Jag har skrivit förut i ett inlägg att jag ville dekorera gravljus till  Magnus, för jag tycker inte om gravljus för dom ser så läskiga och allt så jag ska dekorera dom fint och skriva saker på för Magnus skull:).
Jag var nyss inne på MammaMellissas blogg och där läste jag om att hon hade dekorerat gravljus till sina döttrar, så där fick jag en liten idé hur jag typ kan göra:), så tack MammaMelissa för idèn hur jag kan göra mina gravljus som jag så gärna vill.
Idag har min dag gått upp och ner, först så var det okej och sedan så "föll" jag ner i ett stup och mådde jättedåligt och sedan gick det upp lite och så höll det på så, så är en vanlig dag för mig just nu efter allt detta som har hänt.

Imorgon är det 6 veckor sedan du lämnade oss och jordlivet.
Jag mår dåligt och jag saknar dig jätte mycket.
Allt är hemskt, allt är som en hemsk och overklig marddröm som man verkligen inte vill uppleva, men som jag tyvärr har gjort. När du har sprids så ska jag "hälsa" på dig och tända ett ljus och bara vara hos dig, i din närhet så att jag kan känna att du är hos mig.

Detta är mitt skal, men ni vet inte vad det är som rör sig inom mig just nu.


Kommentarer
Postat av: Amelia

Det är sant skalet ser man men innehållet ser man inte.Kram

2009-05-06 @ 12:16:54
Postat av: Nettan

Amelia; Ja så sant som det är sagt Kram

2009-05-06 @ 12:23:29
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0