Budsajter farligt?

Hejsan nu är jag hemma ifrån skolan (har varit det i cirka en halvtimme nu), eller inte hemma för jag är på macken hos mamma. Hade inget bättre för mig så jag tänkte spendera några timmar här, finns alltid något att göra också.

Min hals är ännu inte bättre, och jag känner mig sådär men jag gick till skolan för det;).

Har börjat att bjuda en hel del på tradera och det är så kul, haha fråga mig inte varför men sedan om man verkligen vill ha en sak sedan som man bjudit på och inte får den då blir man galen och inte tala om att buden höjs då säger man till sig själv flera gånger om, att inte lägga högre men så gör man det ändå för att man så gjärna VILL HA saken. Men det finns en massa fler utav den produkten, oftast gör de det men det tänker man inte på just då.

Har föresten "vunnit" på tradera, man betalar men asså man vinner ändå budet och jag vann ett så snart kommer en underbar sak på posten till mig;).
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0