Fars dag

Idag är det farsdag så idag har jag grattat pappa, gett honom paket och så har mina bröder kommit hit också och gett paket och så har vi ätit smörgåstårta. Vi åkte även ut till kyrkogården och vi tände ljus hos farfar och morfar, jag tände även ljus i minneslunden hos Magnus.

Grattis på farsdag alla pappor, både unga som gammla och även jordbebodda som himmelbebodda.
Grattis min älskade pappa och grattis min älskade x-tra pappa.

Ta vara på dom ni har, man behöver inte överdriva med en massa paket och sådant som sagt det är tanken som räknas och det betyder mycket mera att ha sina nära och kära hos sig som hälsar på.

Alla tar allt förgivet och gör denna dagen förgiven, det kommer inte alltid att vara så ta vara på dom ni har istället och ta dom inte förgivna.

Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0