Julgranen är uppsatt

Nu är julgranen uppsatt i vårt samhälle, och det är så fint. Jag älskar julen för att det är så mysigt och fint med all snö och alla julsaker, men jag gillar inte när det är kallt haha.

Bara det blir snö i år för annars så är det inte så roligt för då är det ingen riktigt jul, och julsakerna och granen klär sig inte lika fint om det inte är någon snö.

När jag gick förbi granen som dom satt upp igår på torget så blev jag lite förvånad att granen redan var uppsatt, nästa vecka är det redan första advent men det känns det inte som eftersom att det inte är någon snö och vi har plusgrader.

Nu väntar vi bara på snön och att få sätta upp alla julsaker och springa i alla affärer och köpa julklappar, åhh det är så skoj.

Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0