Nu är jag påväg

Nu sitter jag på bussen och ska åka i ungefär innan jag ska byta buss och så åker jag en bit och byter den sista gången och efter det är jag hemma. Är framme i Påryd ungefär 11.00.

Jag pratade i telefon med Emma igår
Emma- Vet du vad jag ska göra i morgon?
Nett- Nää vadå?
Emma- Jag ska leka med dig och (hon sade något flicknamn,hennes kompis) det har jag bestämt

Skrattade en bra stund efter att hon sade detta, berätta detta också för mamma och samma där för henne.
Så Emma och hennes kompis har all¨tså bestämt att dom ska leka med mig haha, här bestämmer man alltså inte själv.

Åhh längtar tills jag är framme och när jag får gå och hämta Hilma på dagis och Emma på skolan.

Kram Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0