Vintertid.

Hej, är nu i skolan skulle igentligen ha elevråd nu men jag har gått dit flera gånger och kollat men ingen har kommit så jag struntar i att. Alla klockor hemma har vi ställt om till vintertid utan min mobil för jag har bara tänkt en timme minus typ, men sen igår så ställde jag alarm på min mobil så att den skulle ringa klockan 7 idag. Och jag hade inte ställt om så jag gick upp och möts i köket utav att klockan står på 6 och att mamma undrar vad jag gör uppe när jag inte skulle gå upp förens vid 7. Jag sprang såklart upp igen till min säng och somnade om tills klockan 7, nu ska jag i alla fall ställa om min klocka för oj, men det var skönt att få somna om igen.

Nu börjar min lektion snart, ni får ha det bra och glöm inte att det är vintertid nu haha.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0