Min dag

Filmen jag såg idag i skolan "Flugornas herre" var lite "läskig" inte läskig på det viset men hemskt att se hur man kan förändras så fort och vad som kan hända när man hamnar i en sådan situation.

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har varit i skolan, jag har kollat runt på datorn också och hittade massa saker jag vill ha så får önska mig dom i julklapp och födelsedagspresent:) hehe.
Oj snart är det faktist jul, inte alls länge kvar och snart börjar allt julhandel vad roligt, måste veta vad alla önskar sig då får höra lite med Emma och Hilma också hehe:).


Nu kollar jag på Lyxfällan det är bra och igentligen vad snabbt dt kan bli att man gör av med för mycket än man tjänar på så kort tid, om man kollar vad man gör av sina pengar på och hur mycket varje månad skulle vara vara intresant men ändå jag tror jag är lite slösaktig haha.


Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0