sova,bada och tvn

Bara bra på tvn idag, just nu kollar jag på "Bonde söker fru", som jag tycker att dom kan byta namn på till exemplel "bonde söker partner". För det finns tjejer som söker killar,tjejer som söker tjejer och killar som söker killar, så då passar det inte med "Bonde söker fru". Det är i alla fall roligt att kolla på, jag är ingen sådan som bestämmer mitt liv efter tvn utan kollar på det jag tycker är roligt när jag har tid och kan.
Efter detta så är det "Oskyldigt dömd" det är spännande och bra så det får jag inte missa men som sagt jag kollar bara på det om jag har tid och kan, ställer inte in något för att kolla på tvn.

Hela denna dagen har jag bara tagit det lungt, sovit,sovit och åter sovit och så har jag kollat på tvn och badat:).
Sov inte alls mycket inatt bara några få timmar, idag på morgonen när jag vaknade mådde jag jättedåligt och kände inte för något alls, så jag gick och lade mig igen. Har tänkt att jag ska börja att prata med någon igen för det har blivit värre med allt och jag känner at jag måste få ut mig en massa, bloggen har hjälpt mig mycket men jag kan tyvärr inte skriva allt här, inte allt som jag hade velat.


Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0