Ett evigt tjat om detta.

Blir ett evigt tjat men så är det, jag är fortfarande sjuk och det suger verkligen. Det tar verkligen all energi ur en och man orkar inte att göra något alls och så brukar man inte heller vilja det när man har hög feber, och svidande hals och ont i båda sina öron. Jag är så less på att bara ligga och vila och kolla på film, jag vill göra något men först måste jag bli frisk för jag orkar faktist inte göra så himla mycket med min kokande panna och allt annat som svider och gör ont.

Nu vill jag bara ut och röra på mig, gå en jättelång promenad andas in ny frisk luft och sedan komma hem och ta ett långt varmt bad, detta står absolut först på listan när jag har blivit frisk:).

Som sagt fortfarande sjuk och idag är det tisdag och då skulle jag åka till Kristina och barnen, men kunde tyvärr inte åka pga detta dumma som var tvungen att smitta mig men jag ska försöka att åka till barnen så fort jag blir frisk. Om inte denna veckan så får jag åka någon helg eller kanske ta hit dom, så kan Kristina få lite mer tid att rätta boken:), ska höra med dom.


Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0