Nätterna är tunga.

Nätterna är svårast, det är då alla tankar kommer fram när det är mörkt och tyst och man tyvärr inte kan strunta i tanken och tänka på annat. Hatar när det är natt, då ligger alla och sover medan jag ligger och vänder på mig och alla tankar far igenom mitt huvud, tårarna kan man inte hålla inne och tillslut så gråter man hejdlöst och man är alldeles våt om kinderna. Hur mycket man än torkar kinderna torra så blir dom lika våta igen efter en liten stund, det är på natten sorgen blir som störst och då alla tankar och frågor om allt far om kring. Det är hemskt men jag ska försöka att göra det bästa utav saken, för jag vet att Magnus inte skulle velat ha sett mig sån här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0