Saknar ditt leende.
















Mitt hjärta har jag springandes utanför min kropp<3

Hilma Anna Marie Roos jag saknar ditt leende och alla dom små härliga skratten ifrån dig, du förgyller mina dagar och du har förändrat mitt liv såklart till det posetiva. Innan så var jag alltid med dig hjärtat, på helgerna så sov du hos mig jag fick ligga och snosa på ditt hår och höra ditt lilla hjärta slå men du är det alldeles tyst utan dig. Innan kunde inte jag tänka mig en dag utan dig, absolut inte såhär som det har blivit nu och att vi träffas allt för sällan. Innan så sa jag att jag aldig skulle kunna vara utan dig ett längre tag, men nu är det som det är och som jag sa innan du "försvann" så kunde jag inte vara utan dig det är väldigt hemskt att göra allt utan dig, men jag kan fortfarande inte vara utan dig, jag behöver dig och orkar snart inget mer. Att inte längre höra din röst och inte längre  höra dina små fotsteg tassa fram till mig och ditt underbara skratt eka igenom rummen är hemskt jag saknar allt detta och hela dig underbara du.

Mitt hjärta är inte längre helt för jag behöver dig, jag klarar mig inte längre utan dig.
Jag saknar och älskar dig hjärtat mitt.

Älskar dig Hilma Anna Marie Roos<3  *Torkar tårar som rinner längst mina kinder medan jag skriver*

Kramar Nettan!



Kommentarer
Postat av: Nole

"Love Hurts" sjöng gruppen Nazareth när jag var ung. Och det är så sant som det är sagt. Vi får alla våra törnar av olika slag. Det tillhör livet.

Men efter regn kommer solsken brukar man säga. Det gäller att inte gräva ner sig i det som är svårt. Det är som med ett mynt, det har två sidor och det gäller att kunna se den positiva sidan av livet. För tro mig - den finns! Du är ung och vacker och i praktiken står hela världen öppen för dig. Det gäller bara att ta tillvara alla fantastiska möjligheter. Det gör sig inte självt, det gäller att kraftsamla och fokusera energin så du kan nå dina drömmars mål. Skolan, kunskaper och bra betyg ger inte bara ett intressantare liv - det är också "dörröppnare" för en massa möjligheter. Så varför inte börja dagarna (redan imorron) med att säga till dig själv "Det här blir en fin dag och jag klarar av mer än jag tror" och "Ingenting blir bättre för att man oroar sig".

2009-10-21 @ 18:23:12
URL: http://janolof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0