Vad har du i väskan?


Min snygga Gucci väska som jag fick i 16 års present utav Kristina,Magnus,Emma och Hilma (ja Magnus var död då men klart den var från honom för det också).
Men nu ska ni få veta vad min väska innehåller.


1:min burberry plånbok, love:) 2: Pronaxen som verkligen behövs jämt typ 3:Handsprit som är väldigt bra nu bland alla influensor 4:Lactrace eftersom att jag har laktos behöver man bara ta en tablett så kan man äta & dricka laktos 5:Miniform som är mot min dumma mage eftersom att jag alltid har ont i magen 6:Lipsyl som man inte kan gå utan 7:Läppglans som jag bara älskar 8:Busskort som jag behöver till och från skolan 9:Ibumetin mot mitt onda huvud 10: "Hårtabletter" eftersom att jag tappar så mycket hår 11. Pennor som alltid är bra att ha med sig
12:Korthållare med p-piller innuti, bra att ha dom där i och slippa gå runt med ett stort paket och bra att ha med sig 13: Våtsavetter ett måste kan inte vara utan. Glömmde min älskade pincet som bara är ett måste att ha med sig i väskan.

Så detta hittar ni i min väska förutom en massa papper och skräp som bara hamnar där jämt haha:)

Nu vill jag veta vad era väskor innehåller

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Just nu är det full av sand och tobak:(

Sand från barnens alla stenar och blommor och tobak för att jag tömnde ett pak cigg och några bröts.

Sedan det vanliga;

Handsprit, plånbok, nycklar, parfym, läppglans, hudkräm, huvudvärkstabletter, röda tandläkarpailler, linser, papper, kalender och massa annat skit!

Kramiz.

Kristina

2009-10-08 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0