6 månader.

6 månader sedan vår älskade Magnus dog, kan inte förstå att detta är vårt slut att vi aldrig mer ses igen.
Jag förstår inte än att han aldrig mer kommer hem, men när förstår man? Gör man någonsin det? Jag vill förstå men ändå inte, jag vill inte förstå att Magnus aldrig mer kommer hem jag vill att detta ska vara den hemskaste mardrömmen som finns och att jag ska vakna upp ur den snart. När du dog så fick jag ett stort djupt sår, med tiden så läker såret men det blir aldrig återställt och det kommer alltid att finnas ett stort ärr kvar utav den svåra tiden. Den här tiden har gått extremt långsamt men ändå ganska snabbt. Jag känner en person som är underbar, en helt fantastisk människa men tyvärr så är han himmelbebodd men jag älskar honom lika mycket för det.

kan inte fatta att det var hela 6 månader sedan jag såg honom och hörde hans röst tala till mig.

I sorg och glädje lever vi vidare med varandra.
Du ska bara veta hur extremt älskad och saknad du är.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0