Förstort.

Hej, idag var pappa och jag i stan men jag hittade inget specielt så jag köpte inget heller. Men vi kanske åker på fredag igen eftersom att jag måste köpa nya jeans, dom jag har kan jag inte ha på mig för dom är väldigt förstora så jag har krympt dom i tvätten varje gång jag ska ha dom men efter redan en dag är dom lika stora igen.
Det har kännts meningslöst att köpa nya jeans innan eftersom att jag bara har gått ner hela tiden ändå, det gör jag änn men jag måste ha nya byxor ändå. Jag hoppas att jag slutar att gå ner i vikt snart i alla fall, mina kläder är förstora, en ring som var lite stor innan inte mycket den satt ändå åt men den kan jag inte ha nu, tar jag på mig den nu och vänder handen nedåt så åker den av direkt. En annan ring satt åt perfekt innan men den är förstor nu men jag kan fortfarande ha den utan att den åker av så lätt, mitt armband som jag fick av mamma i stockholm börjar att bli förstort, det har lyckats åka av mig när jag vänder ned på handen.

Det är inte roligt när allt ska bli så stort men ja så är det, någongång stannar jag väll på nån siffra och stannar där.

Men nu ska jag försöka att hänga med i filmen som jag kollar på.

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: mackis^^

:p lycka till på fredag då^^

2009-09-23 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0