Finns inte ord att beskriva saknad.



Saknaden är otroligt grym, att mista dig var det värsta jag har varit med om och kommer alltid att vara något utav det värsta som jag har gått igenom och varit med om. Men jag trodde inte att det skulle vara så "lätt" att förlora dig, det har varit hemskt men jag trodde att jag aldrig mer skulle kunna le igen och bryta ihop totalts, men livet går vidare och man måste försöka i alla fall om det är svårt och man ligger på livets botten.
det går inte att beskriva saknaden i ord, jag kan skriva hur långt inlägg som helst utan att man förstår hur saknad du är för mig, det ända jag kan skriva är att jag saknar dig något så grymt mycket att det inte går att förklara.
Du är otroligt saknad & älskad<3

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0