Löshår.

Satt i hårförlänging idag (sånt med klämmer som man bara sätter i och tar ur), det blev fint så tänkte sätta i det imorgon igen till skolan:), jag köpte det för ett tag sedan och det är jättebra det är äkta hår och så ser man ingen skillnad på det och mitt egna hår, samma färg och allt.

Tänkte gå till en frisör och sätta in äkta löshår med miniringar eller med lim, så man inte behöver sätta i och ta ur varje dag.


Idag har jag bara legat i min säng hela dagen och kollat på tv:n och på film och hållt på med datorn, kände inte för att göra någonting alls idag. Men vid klockan 18.00 så gick jag upp och satt i löshåret för att se hur det blev och så gick jag ut för att ta lite frisk luft.

Kramar Nettan!

 



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Muma på att jag vill ha löshår! :D

2009-09-07 @ 17:36:45
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Sv: Hehe aao xD Fest, fest, fest, fest! Vart är festen i helgen!? :O

2009-09-07 @ 18:35:20
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0