Sminkparty.


Idag har jag varit i skolan, mår fortfarande inte toppen men kände att jag var tvungen att gå dit idag eftersom att vi har tema redovisning på fredag, det är jag som har gjort allt på en wordpad på datorn fast dom andra har varit jätteduktiga med att hitta information. Det var vår sista dag vi fick jobba med tema arbetet " hur man är mot andra", så jag offrade mig hehe och imorgon har vi skolfotografering så då måste jag till skolan också, har aldrig missat en skolfotografering så kan ju inte missa denna:).

Ikväll så har jag varit på sminkparty med "Mary kay", jag har varit på det innan en gång men det var i november 2008. Det var jätteroligt och dom har verkligen jättebra produkter, förra gången jag var på sminkpartyt så köpte jag en foundation, när den tog slut så tjatade jag mycket om att jag ville ha en ny men när M gick bort så har jag glömt bort det och inte alls brytt mig, det är nu när mamma sade att det skulle vara sminkparty igen som jag kom att tänka på det. Så idag så köpte jag "Mary Kays" basprodukter som bland annat innehåller en foundation, men denna gången fick jag ta en mörkare foundation änn förra gången, eftersom att jag såg ut som ett spöke i den jag såg perfekt ut i november, men den jag har nu är verkligen perfekt och täcker jättebra:).

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag har också lite produkter från mary-kay :) En foundation (men den använder jag inte längre:p) och sen har jag lite andra krämer och såndär man tar bort smink med :P

2009-09-25 @ 21:20:19
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0