Saknar er.

Nej jag har inte blivit dumpad, nej jag har inte kännt den hemska känslan med att bli dumpad, jag har istället kännt något mycket mycket värre.
Ni kan fortfarande se varandra, tala med varandra trots att ert föörhållande är slut, men har en nära person till er dött istället så kan man inte se eller tala med varandra längre.
Så att bli dumpad är inte det värsta som finns, men att mista en person som man aldrig mer får se igen är det värsta som finns.

Säg inte att jag inte vet hur det känns att mista någon, att du har varit med om det värsta eftersom att d blev dumpad, jag blev lämnad kvar för alltid, det är värst....


Idag pratade jag med Emma och Hilma i telefon, åhh vad jag saknar mina små tjejor.

Hilma sade hela tiden att hon skulle komma till mig imorgon, och sedan så sade hon att jag skulle komma till henne och hälsa på, jag frågade vad hon brukade göra om dagarna då svarade Hilma "men åhh jag sover ju" hehe. Jag sade "jag saknar dig Hilma" och då sade Hilma "jaha varför då?" då sade jag "men det är klart jag gör du är bäst och söt"  och Hilma bara "jaha okej" och då sade jag "men saknar inte du mig?" då sade Hilma "Joo jättemycket".
Hon är så sööööt:).
Emma frågade vad jag gjorde då svarade jag "jag är på macken, vad gör du då Emma?" då svarade Emma "jag sitter" haha det var så roligt, jag sitter:).

Älskar er mina töser och ja Hilma du får komma och hälsa på mig eller jag hälsa på dig, och jag vet att Emma vill det med så självklart ska jag träffa båda mina sessor:).

Kramar Nettan!



Kommentarer
Postat av: kristina

bra sagt!

håller med...



kram

2009-09-07 @ 22:52:26
Postat av: Beatrice

Vem har blivit dumpad? :S

Jag håller med Kristina, bra sagt!

<3

2009-09-08 @ 18:52:50
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0