Kreta 2008.


Magnus körde oss till flyget.Flygplanet vi ska åka med ifrån Kalmar till Kreta

Inne i flygplanet


Framme i underbara Kreta


Mamma i underbara Kreta:)


Mamma.


vackra blommor


Vår pool på hotellet


Poolen på kvällen


Min äldsta bror John


Nästan varje kväll satt vi vid poolkanten, och spelade kort


Vi badade i havet, och här ska jag dyka


Inne i staden


Det var trånga vägar att ta sig fram igenom inne i staden


Mamma och jag


Grekisk afton var vi såklart med på, och här dansar några.


John och pappa


John och jag tar kort imot varandra, Andreas,Marcus och pappa i bakgrunden


Pappa,Andreas,John och jag


John och Marcus och några fina blommor


"Gammla stan" gick vi igenom också, det var väldigt fint


Påväg mot båten...


John,Marcus,Andreas och jag


Vi väntar på att båten ska komma in


En sådan båt åkte vi med ut


Det var väldigt vackert


Och stora berg


Vi såg också en bergsget på en brant klippa, på det stora berget


John var snabb i, i det klara vattnet


John dyker


Och Andreas "anfaller" John


Påväg hem igen efter en lång dag ute på havet, Andreas,John och Marcus


Jag packar för hemfärden


Vi hade fin utsikt åt andra hållet, för åt det andra(balkongen) var poolen


Jag passade på att ta en fin bild innan vi åkte, på en fjäril:)


Pappa och jag


Pappa och jag igen, som väntar på taxin/bussen


En snygg moped stötte vi även på.

Detta var vår resa 2008 till Kreta, det var väldigt roligt och väldigt vackert. Jag ångrar inte en sekund att jag hade fått min kamera lite innan vi åkte, för har man bilder så blir minnena tydligare.

Kramar Nettan!



Kommentarer
Postat av: Marcus HEnriksson

Fina bilder pluss att du e jätte söt ppuss på dig nettan

2009-09-10 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0