Göteborg en helg

Igår kväll kom jag hem från Göteborg efter en underbar och rolig helg med Jonatan, men när jag kom hem var jag så trött så att jag inte orkade att uppdatera på bloggen. Så det fick bli nu ;).


På fredagen när vi kom till Göteborg gick vi bara runt lite på stan och så, däremot på lördagen blev det en heldag på liseberg och på söndagen kollade vi i affärer innan vi åkte hem. Jag är inte den som precis brukar åka så mycket på liseberg, jag tyckte att "Lisebergbanan" var det läskigaste eller så, men i lördags lärde Jonatan mig att åka "lite läskigare" ;). Jag åkte "Hanghai" jag skrek som f*n första gången vi åkte den men andra gången tyckte jag den var jätterolig men jag skrek lite ;) haha, när jag hade åkt den två gånger så ställde vi oss i kön till "Balder" jag trodd aldrig jag skulle våga åka den, men den åkte jag till och med två gånger ;), den var väldigt läskig men ändå rollig, fast jag skrek ingenting när jag åkte balder för jag var så "skräckslagen" så jag inte fick fram ett ljud ;).

ovrigt_08049_hanghai_lr.jpg image by loefet
Hanghai som jag åkte ;)


Balder som jag också åkte ;)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0