Dumma förkylning

Sitter i skolan och har just nu för tillfället rast, sedan så har jag svenska och jag hoppas bara att denna dagen går väldigt fort. Jag vill redan ha helg igen och denna veckan har precis börjat, men så är det. Idag känns det som att ingen är i skolan, det var inte alls många i min klass idag hälften var sjuka och två lediga och 4 utav dom har praktik. Jag kan säga att jag har extremt tråkigt när knappt ingen är i skolan. Jag är förkyld och det är grymt jobbigt, näsan rinner hela tiden och så nyser jag ständigt, inatt blev det inte mycket sömn för att den dumma förkylningen bara förstör.

Får se vad jag gör mer nu resten av rasten när knappt inegn annan är i skolan.

Kram Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0