Inga nackdelar med att bli brun...

Ikväll blir det att börja sola igen, så himla skönt det ska bli och att bli brun istället för vit finns det inga nackdelar med, haha. Kanske åker utomlands några veckor snart med och då kan man inte komma helkt kritvit, och så är huden extra känslig om man inte har "utsatt" den med lite sol innan.

Imorgon kanske barnen kommer hem till mig och stannar över helgen, och barnen menar jag alltså Emma och Hilma, Hilma har tjatat hur länge som helst nu att hon vill komma hem till mig, senast mamma och jag var hos dom blev dom jätteglada med Hilma tyckte att hon kunde komma hem till oss istället haha.

På fredag fyller bror år.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0