Ett riktigt år!

"Första halvåret 2010 är det varmaste någonsin sedan man började mäta den globala genomsnittstemperaturen. Juni blev den enskilt varmaste månaden, visar nya siffror från USA:s klimatdatacenter NOAA."

Det har faktist varit en väldigt varm sommar i år, alla midsommar jag kan minnas så har det faktist regnat mer eller mindre, men i år midsommaren 2010 regnade det ingenting, inte ens en droppe regn. Hittils av mitt sommarlov så har det bara regnat en dag och då var det oväder hela den dagen men det var bara en dag. Det har säkert regnat lite om nätterna, men det kan jag inte uttala mig om för vad gör det om det regnar medan man ändå sover? huvudsaken är att det är solsken på dagen. Sommaren är inte över än men hittils av sommaren så har den varit helt underbar.

Vintern som var, var en "riktig" vinter och då menar jag att den var väldigt kall och att det var massa snö i vintras, på julaftonen så var det riktigt kallt och det var fullt med snö och det var också länge sedan man var med om en "riktig" vinter. Samma sak med denna sommaren fast tvärtom då;) haha, regnfritt och värmebölja.



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0