Ang piercingen

Hejsan, sitter i skolan börjar om några minuter. Det känns lite lustigt att ha ngt på läppen (piercingen), man vänjer sig men i början känns det alltid konstigt, det gjorde det med navelpiercingen också.
I 3 veckor ska jag tvätta utsidan av läppan runt piercingen morgon och kväll och gurrgla med munskölj både morgon och kväll där med, jag får inte basta eller bada i klorvatten på 2 eller 3 veckor. Om 3 veckor ska jag byta piercing, för denna är lång eftersom att det svullnar upp, då ska jag köpa en svart piercing. I 3 veckor får jag inte göra något oralt knappt (tex blöta pussar och kyssar). Men när detta har läkt kommer det att bli så himla bra:).


Det gjorde faktist inte ont att pierca läppen, det gick väldigt fort så man han knappt tänka. Det gjorde ondare att pierca navlen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0