Feber

Jag mår fortfarande dåligt, faktist sämre nu. Jag orkar knappt något och har legat och glott på film nästan hela dagen (har i alla fall försökt att kolla i mellanåt), det känns lite lättare att svälja nu men dock så hostar jag ännu mera nu och mår sämre, jag har även hög feber.

Jag är helt utmattad, kan knappt sova en några få timmar i taget, inatt vaknade jag ungefär var 3 timme och fick gå upp och ta panodil för att kunna sova i några timmar igen, och denna j*vla hostan gör inte saken bättre.

Har lite svårt med maten just nu, eftersom att det gör ont när jag sväljer känns lite bättre men fortfarande inte bra och så är inte matsuget så himla stort just nu.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0