Jag börjar bli frisk

Nu har jag inte skrivit på några dagar, tyvärr. Jag har som sagt varit sjuk och mår fortfarande inte så bra men det är mycket mycket bättre än det har varit innan. Idag skulle jag igentligen ha gått till skolan det var planerat så men jag hostade en massa i natt så blev knappt ingen sömn, jag är så slö utav mig. Efter att i flera dagar mer i en i en vecka ha legat ned nästan hela tiden och varit sjuk och dålig hela tiden, så tar det ett tag tills man kommer tillbaka till det normala, för jag är trött jämt känns som att jag skulle kunna sova hela tiden.

Efter att ha varit sjuk länge och bara ha varit hemma och slöat, så känns det som att jag känner hela tv världen nu;) haha.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0