Saknar den tiden












Sitter och kollar på gammla foton och tänker mig tillbaka och shit vad jag sakner den tiden men jag gillar "livet" jag lever nu också men på olika sätt. Kommer alltid att älska mina små trollungar och ingen kommer någonsin att kunna ersätta dom och den kärleken jag hade och har till dom, men tiderna förändras och dom har blivit så stora. Emma är redan 7 och Hilma fyller 4 i decmber, tiden bara flyger iväg samtidigt som den går så sakta...

Jag är glad över mitt liv nu och den underbara kille jag har men om jag fick bestämma så skulle jag vilja ha lite av "mitt gamla" liv och de liv jag lever nu så jag både var med barnen ofta och ändå var tillsammans med Jonatan men man kan inte få allt här i världen för när en bra sak slutar så får en annan bra sak ta över, så är de i livet...

Jag blir faster i maj och de ska bli väldigt kul men de kommer inte att kunna ersätta Emma och Hilma ändå och de vill jag inte heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0