Ge mig styrka!

Vädret är underbart fortfarande fast dock så blåser de lite idag men för att vara april så är de superduperfint! Jag är fortfarande ensam hemma i mitt stora hus med min lilla hund & katten, de börjar att bli sjukt tråkigt här hemma nu efter att ha solat hela dagarna, gått långa promenader med hundarna/hunden osv...
Mina föräldrar kommer hem på fredagmorgon och jag längtar som bara den efter att de ska bli fredag nu, för det är så ensamt här hemma & allt är så mycket roligare om man är fler, inte sant?
Jag är så arg & ledsen på samma gång, de känns som att någon har huggit något i hjärtat på mig, jag ger upp detta nu, jag orkar inte av de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0