Du är så otroligt underbar♥

På julaftonskvällen kom min älskling till mig och förutom den fina parfymen jag fick i julklapp så hade han med sig en liten "sak" sa han, han sa att det inte var något speciellt och stoppade ner handen i byxfickan och tog upp en liten sten med orden "Till min prinsessa". Jag håller med de var ingen stor grej men de handlar inte om att få stora paket som är jättedyrt utan det är tanken som räknas brukar man säga, och här kan man verkligen snacka om "tanken som räknas".

Det var verkligen det finaste jag har fått av någon, och när han gav stenen till mig sa han "ja du är ju min lilla prinsessa", snacka om att jag höll på att smälta, åhh så söt min älskling är.
Älskar dig min gulleplutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0