Mitt 2011

tyvärr så såg jag nu att jag inte har skrivit något i Januari 2011 så jag får börja med Februari på "Mitt 2011", i bilder ska jag visa mitt år som har gått.
FEBRUARI
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om Februari, men jag och min kille hade 7 månader då de får väl vara de speciella den månaden?
MARS

Mars var rätt så händelserikt men jag valde att ta denna bilden, för i Mars så var det 2 år sedan M dog. Jag fick även låna Peters kamera denna månaden som jag fortfarande har & glädjs av, hälsade även på mina älsklingar denna månaden.
APRIL

Den här månaden tittade lille Erik ut som vägde 4163 och var 49 centimeter lång, en sån sötnos.
MAJ

Den här månaden kom mitt eferlängtade syskonbarn till världen, lilla Wilma.
JUNI

Den här månaden så firade mamma och pappa 25 år som gifta så vi var och åt på "Lammet & grisen", det var helt fantastiskt fint där och maten var utsökt. Det hände så mycket denna månaden jag var även modell för en dag som var sjukt kul, det blev även ett upbrott mellan mig och min älskling, jag trodde att det aldrig skulle bli vi igen för det var slut i 1-2 månader och det var hemska månader, men det var något vi verkligen behövde för nu står vi varandra mycket närmre och känslorna är större.
JULI

Jag fotografera denna lilla tösen mycket och bilder som var med i tidningen desutom, men om jag ska sammanfatta hela sommaren så var det mest jobba,körskolan och lilla Wilma såklart och en hel del Öland.
AUGUSTI
Den här månaden blev det han och jag igen och det var väl en väldans tur, för hur skulle jag ha klarat mig? Jag började även att springa flera dagar i veckan tyvärr så la jag av på grund av några anledningar som jag inte kan gå ut med i bloggen, men jag ska börja igen för det skriker efter mig!!!
September

Jag passade på & njöt av livet, allt rullade på just då men mycket dolde sig som jag inte visste om...
Oktober

Visste inte vad jag skulle ta för bild så fick bli denna när jag hade klippt lugg, även denna månaden så blev mitt facebook konto hackat, jag visste inte att man kunde bli sp ledsen över en sån sak? men de kunde man tydligen.
November

November var en väldigt känsloladdad månad jag fick körkort och det är en av de bästa sakerna som har hänt mig, jag har aldrig kämpat så mycket för något som jag gjorde för detta så det var väldigt stort för mig och är fortfarande. Jag gjorde även en sak, en sak som är de svåraste jag har varit med om, de va väldigt väldigt jobbigt men de va det nödvändigaste just då och är fortfarande så det var rätt positivt ändå.
December

Denna månaden var vi på Ålands kryssningen och det är bland de roligaste & sjukaste jag har gjort och jag vill dit igen!!!!, såklart var det julafton denna månaden med men detta slår allt detta kan jag lugnt säga. Imorgon är det nyår och det hoppas jag med blir toppen, längtar lite faktiskt.
Detta var mitt år, såklart har de hänt mycket mycket mer men det är så svårt att visa allt i bilder och allt kan man inte gå ut med i en blogg heller, men 2011 har varit ett bra år men väldigt känsloladdat. Jag hoppas på ett bra 2012 med många möjligheter.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0